ANNONSE
Kvalifikasjoner
- Ledelseserfaring
- Relevant utdannelse på høyskole-nivå
- Økonomi- og administrativ erfaring
- Kjennskap til forsamlings- og menighetsliv
- Selvstendig og strukturert
- Ønskelig med erfaring fra strategi-arbeid
- Ønskelig med personalledelseserfaring
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Arbeidsoppgaver
- Lede og delta i Bergens Indremisjons daglige virksomhet i tråd med foreningens formål, og i henhold til styrets vedtak.
- Lede Bergens Indremisjons strategiske arbeid og utvikling i samarbeid med pastor og styret
- Ha økonomiansvar
- Ha personalansvar for ansatte i Bergens Indremisjons sin menighet, Betlehem og styre daglig drift
- Representere Bergens Indremisjon utad og internt
- Bistå Bergens Indremisjons institusjoner ved Indremisjonshjemmet og Omsorgssenteret ved behov, samt samarbeide med deres ledere for strategisk utvikling
- Forberede styremøter og være styrets sekretær
Vi kan tilby:
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
- En meningsfull arbeidshverdag med varierte oppgaver
- Spennende og mangfoldige oppgaver i en ressurssterk organisasjon
- Mulighet til å videreutvikle Bergens Indremisjon sammen med engasjerte og kompetente mennesker
- Lønn etter avtale
Oppgi gjerne referanser i søknaden.
Spørsmål kan rettes til styreleder Andreas Sævig på e-post: Asaevig@live.no eller på telefon: 48170102
Søknad sendes til post@betlehem.no
Søknadsfrist 3. desember.